Τι είναι η γλωσσική ορθοδοντική?

Ο όρος «γλωσσική» αναφέρεται στην εσωτερική επιφάνεια των δοντιών (από την πλευρά της γλώσσας/ουρανίσκου). Τα γλωσσικά σιδεράκια προσκολλώνται στην εσωτερική επιφάνεια των δοντιών σε αντίθεση με τα παραδοσιακά σιδεράκια που προσκολλώνται στην εξωτερική πλευρά των δοντιών. Με αυτό τον τρόπο τα σιδεράκια γίνονται αόρατα και παρέχεται μια αισθητική ορθοδοντική θεραπεία.

Όπως και τα συμβατικά, τα γλωσσικά σιδεράκια μπορούν να διορθώσουν:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do
Κενά μεταξύ δοντιών, συνωστισμούς και στροφές δοντιών βελτιώνοντας το χαμόγελο του ασθενούς

Σε τι διαφέρουν τα γλωσσικά σιδεράκια από τα συμβατικά?

Γλωσσικά σιδεράκια

• Τα σιδεράκια τοποθετούνται στην εσωτερική επιφάνεια των δοντιών
  • Οποιοδήποτε μεταλλικό τμήμα είναι αόρατο
  • Τα σιδεράκια είναι εξατομικευμένα και εφαρμόζουν μόνο στα δόντια του ασθενή για τον οποίο προορίζονται
  • Είναι ιδανικά για εφήβους ή ενήλικες ασθενείς που θέλουν μια αισθητική ορθοδοντική θεραπεία
  • Μεγαλύτερης διάρκειας ραντεβού με τον ορθοδοντικό
  • Είναι πιο ακριβά
  • Δεν εφαρμόζονται από όλους τους ορθοδοντικούς

Συμβατικά σιδεράκια

• Τα σιδεράκια τοποθετούνται στην πρόσθια επιφάνεια των δοντιών
  • Τα μεταλλικά τμήματά τους είναι ορατά και επομένως λιγότερο αισθητικά
  • Τα σιδεράκια είναι τυποποιημένα και μαζικής παραγωγής καθώς η πρόσθια επιφάνεια των δοντιών διαφέρει ελάχιστα από ασθενή σε ασθενή.
  • Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε
  • Τα ραντεβού με τον ορθοδοντικό είναι μικρής διάρκειας
  • Είναι πιο οικονομικά
  • Μπορούν να τα εφαρμόσουν όλοι οι ορθοδοντικοί

Συχνές Ερωτήσεις

Τα γλωσσικά σιδεράκια διαφέρουν έναντι των συμβατικών γιατί:

Ενήλικες και έφηβοι που θέλουν να διορθώσουν το χαμόγελό τους, χωρίς να δείχνουν μεταλλικά τμήματα ορθοδοντικών μηχανισμών όταν μιλάνε ή γελάνε.

• Σε άτομα με πολύ μικρά δόντια
  • Σε μικρά παιδιά τα οποία έχουν ακόμη τα νεογιλά (παιδικά) τους δόντια

Τα γλωσσικά σιδεράκια μπορούν να εφαρμοστούν στην άνω και κάτω γνάθο. Παρόλα αυτά μπορεί να γίνει συνδυασμός γλωσσικά σιδεράκια στα άνω δόντια και συμβατικά στα κάτω, εφόσον τα κάτω δόντια είναι λιγότερο ορατά κατά την ομιλία.

• Αρχικά κάποιες ενοχλήσεις στη γλώσσα και ήπιος πόνος-ευαισθησία είναι αναμενόμενα συμπτώματα τα οποία δε διαρκούν πέρα από μια εβδομάδα. Τα γλωσσικά σιδεράκια είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε η γλώσσα να προσαρμόζεται εύκολα σε αυτά.
  • Γενικά κάθε ασθενής απαιτεί διάστημα 1-3 εβδομάδων για να προσαρμοστεί πλήρως σε γλωσσικές συσκευές.

Γενικά η διάρκεια της θεραπείας με γλωσσικά σιδεράκια είναι ίση με τη διάρκεια της συμβατικής ορθοδοντικής θεραπείας και εξαρτάται από το αρχικό ορθοδοντικό πρόβλημα του ασθενή.

Call Now ButtonΚαλέστε μας